Gwarancja D2D

Gwarancja door–to-door – to inaczej gwarancja od drzwi do drzwi.

Jest to rodzaj uproszczonej,  luksusowej i niezwykle przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego towaru od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem.
Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu  - faktury. Na odwrocie faktury znajduje się druk, który Klient powinien wypełnić i szczegółowo opisać rodzaj usterki. Przed wysłaniem Klient musi zapakować sprzęt razem z całym osprzętem wraz ze wszystkimi akcesoriami, dołączyć gwarancję i dowód zakupu, zabezpieczyć towar na czas transportu i czekać w umówionym czasie na zjawienie się kuriera.
Wadliwy sprzęt trafia do naszego autoryzowanego punktu serwisowego, gdzie jest naprawiany lub wymieniany, a następnie odsyłany do Klienta.
Wszelkie koszty związane z powyższą procedurą pokrywa serwis.

 

ZALETY GWARANCJI DOOR-TO-DOOR      

  • komfort – Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier odbiera go wprost od drzwi Klienta, zawozi do serwisu i przywozi naprawiony
  • szybkość – transport odbywa się kurierem lub za pomocą innego przewoźnika, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum
  • ograniczenie kosztów – Klient nie ponosi żadnych kosztów   Dbając o potrzeby naszych Klientów  i chęć świadczenia usług na najwyższym poziomie zapraszamy Państwa do korzystania z gwarancji door-to-door.

 

Dbając o potrzeby naszych Klientów  i chęć świadczenia usług na najwyższym poziomie zapraszamy Państwa do korzystania z gwarancji door-to-door.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem
pixel