Pytania i odpowiedzi

"W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na Gardenworld.pl?"

Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu, wybierz produkt oraz oznacz jego opcje dodatkowe i kolorystyczne, a następnie dodaj produkt do koszyka. Po przejściu do koszyka potwierdź wybrane przez Ciebie produkty. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę płatności oraz formę dostawy zamówienia. W kolejnym kroku wpisz dane do wysyłki zamówienia oraz potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Ostatnią częścią podczas składania zamówienia jest podsumowanie. Gdy wszystko się zgadza, zamawiasz produkt w sklepie www.gardenworld.pl Możesz także złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu: +48 71 782 79 69

 

"Czy Gardenworld.pl posiada sklepy stacjonarne?"

Standardowo, jako, że jesteśmy sklepem internetowym, wszelkie produkty dostępne są na naszej stronie internetowej www.gardenworld.pl Z uwagi na fakt, że większość produktów wysyłamy do Ciebie bezpośrednio z naszych magazynów, nie mamy możliwości zaprezentowania na żywo całego asortymentu. Możliwość zaprezentowania wybranych produktów na miejscu jest możliwe wyłącznie na terenie Wrocławia, gdzie posiadamy Showroom GardenWorld pod adresem Robotnicza 54. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@gardenworld.pl lub telefoniczne: +48 71 782 79 69

 

"Jaki jest okres gwarancji produktów na Gardenworld.pl?"

Na wszystkie zakupione produkty w sklepie www.gardenworld.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji. Dla wybranych produktów istnieje także rozszerzona gwarancja producenta, która wynosi 36 miesięcy. Dla firm udzielana jest gwarancja na 12 miesięcy. Jeśli masz dodatkowe pytania w temacie udzielanej gwarancji, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@gardenworld.pl lub telefoniczne: +48 71 782 79 69

 

"Gdzie składać reklamacje?"

W celu złożenia reklamacji napisz do nas drogą mailową na adres: zapytania@internettrade.pl

 

"Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie na Gardenworld.pl?"

Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia w naszym sklepie internetowym www.gardenworld.pl, zaloguj się na swoje konto sklepowe lub napisz do nas zapytanie na adres zapytania@internettrade.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 71 782 79 69

 

"Jaki jest czas realizacji reklamacji?"

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

"Co zrobić, aby zareklamować produkt?"

Aby zareklamować produkt napisz do nas maila na adres zapytania@internettrade.pl oraz poza opisem powodu reklamacji dołącz w wiadomości zdjęcia uszkodzonych elementów danego produktu jak również ich symbole. Wszystkie te elementy pomogą nam w przyspieszeniu procesu reklamacji.

 

"Czy dany produkt Gardenworld.pl można oglądnąć w biurze we Wrocławiu?"

Ze względu na bardzo szeroki asortyment naszych produktów oferowanych na www.gardenworld.pl oraz specyficznych potrzeb naszych Klientów nie wszystkie produkty prezentujemy w naszej ekspozycji w Showroom GardenWorld. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@gardenworld.pl lub telefoniczne: +48 71 782 79 69

 

"Czy kierowca wniesie towar?"

W zależności od tego jaką opcję dostawy wybierzesz, kurierzy firm dostawczych wnoszą paczki jeśli nie przekraczają one wagi wielkogabarytowej. Jeśli paczka przekroczy taką wagę, wtedy kurier może poprosić o pomoc we wniesieniu. W przypadku nie otrzymania takiej pomocy, może odmówić dostarczenia paczki. W sytuacjach, gdy zamówienia są wielkogabarytowe, czyli dotyczą dużych palet, polecamy zorganizowanie w dniu doręczenia paczek pomocy sąsiada bądź kogoś znajomego. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@gardenworld.pl lub telefoniczne: +48 71 782 79 69

 

"Ile kosztuje transport lub dostawa?"

Koszt dostawy znajdziesz zawsze na stronie konkretnego produktu w sekcji "Sprawdź czasy i koszty wysyłki". W przypadku zamówień produktów powyżej określonej kwoty, dostawa na wwww.gardenworld.pl jest bezpłatna. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@gardenworld.pl lub telefoniczne: +48 71 782 79 69

 

"Czy mogę odebrać towar osobiście w Gardenworld.pl?"

Tak, w www.gardenworld.pl posiadamy możliwość odbioru osobistego towarów, które dostępne są w naszym magazynie pod adresem ul. Robotnicza 54 we Wrocławiu. Aby odebrać towar, potwierdzić wcześniej ze sklepem jego dostępność. Nasz Magazyn wydaje towary od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.30. Jeśli towar chcesz odebrać do godziny 17.00, prosimy o wcześniejszy kontakt, aby odłożyć takie zamówienie. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@gardenworld.pl lub telefoniczne: +48 71 782 79 69

 

"Jaki jest czas dostawy?"

Czas dostawy określony jest przy każdym produkcie w sekcji "Sprawdź czasy i koszty wysyłki". W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@gardenworld.pl lub telefoniczne: +48 71 782 79 69

 

"Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?"

Niestesty nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki na wybrany dzień, ponieważ jest to uzależnione od firmy kurierskiej, a nie www.gardenworld.pl

 

"Czy w Gardenworld.pl mogę złożyć zmówienie telefoniczne"

Tak, w sklepie internetowym www.gardenworld.pl możesz złożyć zamówienie telefoniczne. Wystarczy, że skontaktuj się z nami telefoniczne: +48 71 782 79 69 a nasi eksperci z Biura Obsługi Klienta zrealizują Twoje zamówienie telefoniczne.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem
pixel