Serwis

Z myślą o zapewnieniu Klientom wysokiej jakości usług kładziemy duży nacisk na sprawnie i szybko realizowany serwis. Nasi Klienci mogą skorzystać z dwóch rodzajów gwarancji: standardowej, której okres podany jest na karcie produktu, oraz gwarancji door-to-door dla wybranych towarów, oznaczonych znakiem door-to-door.

GWARANCJA JAKOŚCI SERWISU

  • dysponujemy wyszkoloną obsługą serwisową, posiadającą certyfikaty uprawniające do napraw
  • wykorzystujemy do napraw tylko oryginalne, nowe części
  • zapewniamy szybką reakcję na zgłoszenia serwisowe
  • gwarantujemy odbiór i dowóz towaru na nasz koszt w przypadku produktów oznaczonych gwarancją door-to-door
  • służymy pomocą merytoryczną i techniczną

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Gardenworld.pl.pl udziela gwarancji, że każdy produkt wykonany i dostarczony przez gardenworld.pl.pl winien być wolny od wad produkcyjnych i materiałowych.
  2. W przypadku nie spełnienia warunków gwarancji przedstawionej w pkt 1, gardenworld.pl.pl zobowiązuje się do naprawy bądź bezpłatnej wymiany.
  3. W przypadku, w którym firma gardenworld.pl.pl stwierdzi, że złożona reklamacja jest uzasadniona – naprawa gwarancyjna nastąpi w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia uznania reklamacji.
  4. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie zasadności złożonej reklamacji lub sprowadzenie nowego towaru – terminy reklamacyjne mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany przez pracownika gardenworld.pl.pl
  5. Reklamacja z tytułu widocznych wad jakościowych oraz z tytułu wad ilościowych musi być złożona w terminie 14 dni od daty zakupienia towaru. Reklamacja złożona po tym terminie zostanie odrzucona.
  6. Reklamacja z tytułu ukrytych wad jakościowych nie może być złożona w terminie objętym gwarancją, która jest podana na karcie produktu.
  7. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy jedynie w formie pisemnej (e-mail, fax, list). W zgłoszeniu prosimy o podanie:
  • numeru zamówienia lub numeru faktury
  • pełnych danych osobowych
  • adresu z którego będzie możliwy odbiór reklamowanego towaru (gwarancja door-to-door) oraz adresu na jaki ma zostać odesłany towar
  • opisu usterki (opcjonalnie zdjęcia uszkodzenia)

Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu - faktury. Na odwrocie faktury znajduje się druk, który Klient powinien wypełnić i szczegółowo opisać rodzaj usterki. Przed wysłaniem Klient musi zapakować sprzęt razem z całym osprzętem wraz ze wszystkimi akcesoriami, dołączyć gwarancję i dowód zakupu, zabezpieczyć towar na czas transportu i dostarczyć na własny koszt do siedziby firmy:

Internet Trade Sp. z O.O.
ul. Góralska 5 (biuro - ul. Robotnicza 52)
53-610 Wrocław
tel: 071 782 79 77
kom: 502 700 521
mail:zapytania@internettrade.pl 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem
pixel